sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Ingolstadt Village

Huh, miten kiireistä täällä on ollut! Tänä aamuna mun piti pakottaa itseni heräämään aikaisin, jotta ehtisin tulla postailemaan. Jokaisena päivänä meillä on ollut iltaan asti ohjelmaa eikä kaiken sen tekemisen jälkeen ole yksinkertaisesti jaksanut avata tietokonetta. Mulla on jo useampikin postaus valmiiksi mietittynä, mutta onneksi tiistain jälkeen mulla on kotona vähän liikaakin aikaa toteuttaa ne. Eilinen päivä meni aamusta iltaan Salzburgissa ja tänään me lähdetään kauan odotetuille Oktoberfesteille. En malta odottaa, että pääsen postailemaan molemmista!
 
Torstaina me päästiin vihdoin käymään mun hehkuttamassa Ingolstadt Villagessa. Oon odottanut sinne pääsyä jo yli puoli vuotta ja nyt meillä oli vihdoin aikaa lähteä käymään siellä. Ingolstadt Village on siis merkkiliikkeiden outlet-kylä, joka sijaitsee noin 80 kilometrin päässä Münchenistä. Lähdettiin matkaan jo aamun ensimmäisellä bussilla, jotta ehdittäisiin viedä parhaat tuotteet ensin. Ingolstadt Village on nimittäin todella suosittu varsinkin turistien keskuudessa. Koko bussi olikin täynnä meidän lisäksi vain kiinalaisia. :D

1-IMG_5946 1-IMG_5917 1-IMG_5911 1-IMG_5893 1-IMG_5905 1-IMG_5937 1-IMG_5879 1-IMG_5899 1-IMG_5875 1-IMG_5923 1-IMG_5934 1-IMG_5862 1-IMG_5906

Ingolstadt Village oli juuri mun odotusten mukainen paikka. Paljon erilaisia merkkiliikkeitä, edulliset hinnat, pieniä ravintoloita sekä upeita rakennuksia. Hurahdin vasta vuosi sitten kunnolla merkkituotteisiin ja siitä lähtien oonkin haaveillut vaikka minkälaisesta laukusta. Olisin voinut ostaa tuolta vaikka mitä ellei raha olisi ollut esteenä. Onneksi sain edes yhden kivan jutun ostettua Michael Korsin liikkeestä. Esittelen sen sitten myöhemmin muiden ostosten kanssa!
 
Ootteko te käyneet outleteissa shoppailemassa?

5 kommenttia:

  1. Voi kun oot ollu taas niin kauniina ja tyylikkäänä ♥

    VastaaPoista
  2. Kuinka hyviä alennuksia tuolla oli? :) Ja aijai, kamalaa kiusaamista tälläinen kun et vieläkään paljasta ostoksias :D haha! Kors kiinnostaa niin kovasti...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monet Michael Korsin laukut oli satasen alennuksessa (esim 300 euron laukku oli vain 200e) ja lompakoita sai 80 eurolla! Calvin Kleinin alusvaatteet oli kaikki puoleen hintaan ja Guessin tuotteitakin sai tosi halvalla. Jotkut Guessin laukut oli vain 70 euroa, kun taas normaalissa liikkeessä samat olis melkein 200e! :D Olin kyllä niin innoissani tuolla sen koko visituntisen, mikä ehdittiin paikanpäällä olla! :)

      Haha, kyllä sä vielä pääset mun ostoksen näkemään! ;)

      Poista
    2. Oho siis viisituntisen! :D

      Poista