torstai 30. toukokuuta 2013

Tiistai kuvina

Mä lupasin teille tän päivä kuvina -postauksen jo eilen mut mulla meni taas koko iltapäivä ja ilta nukkuessa. Mulla on tällä hetkellä elämässä asiat melko sekasin ja näiden vaikeiden asioiden miettiminen on uuvuttavaa. Oon nukkunu tällä viikolla joka päivä viiden tunnin päikkäreitä, vaikka eihän se tietenkään niihin asioihin auta mitenkään. Herätessä muistaa aina uudestaan kaikki ikävät asiat. Mutta ei siitä sen enempää, nyt vähän positiivisempiin asioihin eli mun synttäripäivään kuvien muodossa!


Heräsin vartin yli 11, kun kouluun tarvis mennä vasta kahteentoista.


Heräämisen jälkeen tietysti meikkasin ja laitoin hiukset.


Mulla menee laittautuessa yleensä vaan vartin verran aikaa, joten mulla jäi taas ylimäärästä aikaa ootella et voin lähtee jo kävelemään. Hyvä tapa saada aikaa kulumaan on leikkiä Nasun kanssa, kun se on aamulla aina vähän liiankin pirteenä. :D


Tän näkösenä lähdin kouluun.


Kävelemässä kouluun... Mä vihaan kävelyä yli kaiken ja siks noi kymmenen minuutin koulumatkatkin menee aina kuolettavan hitaasti.


Sit jäätiin vähäks aikaa Katjan kanssa istuskelemaan tohon koulun eteen ku kävellessä tulee kesäsin aina niin kuuma. 


Kerettiin just ja just syömään ennen tunnin alkua. Ruokana oli siis tortilloja, nam!


Ja sit ihanaan matikan kokeeseen! Mä vihaan matikkaa enkä oo koskaan oikein ees osannu sitä, joten ei oo varmaan vaikeeta arvata menikö toi koe läpi vai ei? :D



Kokeen jälkeen päästiin kotiin ja kerkesin oleilla siellä jopa 20 minuuttia ku piti jo kiiruhtaa kebabille. Me mentiin siis luokan kanssa syömään tommoseen uuteen pizzeriaan ja mikäs sen parempaa kun et koulu tarjoo puolet kaikkien ruoista!



Teemun tultua töistä lähdettiin ajelemaan vähäks aikaa ja ostettiin tietysti jäätelöt ton lämpimän ilman takia.


Ennen tätä kuvaa käytiin kotona nukkumassa pienet (muutaman tunnin) päikkärit, jonka jälkeen piti lähtee käymään Teemun porukoilla.



Olihan tosta kebabilla käynnistä kerenny kulua jo muutama tunti, joten ajateltiin poiketa Jari-Pekassa juustoaterioilla. Tää meidän ruokavalio näyttää teidän mielestä varmaan tosi epäterveelliseltä, mut nää on näitä harvoja päiviä kun me enää herkutellaan roskaruoalla. Mulla on kaiken (myös ruoan) suhteen se periaate, et kaikki tai ei mitään. Eli jos syön yhtenä päivänä vaikka kebabin, on ihan sama lähtee illalla vielä heselle. :D


Illalla oli luvassa vielä vähän datailua ja tietysti kaikki perusjutut eli suihkussa käymistä yms. Ennen nukahtamista mun on aina pakko pelata tuota kuvassa näkyvää kissapeliä ja Teemu saa aina menettää hermonsa kun toi valo olevinaan häikäsee. :D

Semmonen oli mun tiistaipäivä. Oli mukava päivä verrattuna niihin tavallisiin ja tylsiin päiviin, jollon nukutaan viiden tunnin päikkärit ja loppuilta menee vaan koneella. Mutta mitäs tykkäsitte tämmösestä postauksesta?

18 kommenttia:

  1. nam ihania ruoka- ja herkkukuvia <3 ! tykkään muutenki tosi paljon tämmösistä postauksista, joissa päivä on kerrottu kuvina :) !

    http://sundagdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, nälkä tulee itellekin näitä katellessa! :D Ja kiva kuulla et tykkäsit! Itekin tykkään hirveesti tämmösistä postauksista. :)

      Poista
  2. Ihana postaus ja nyt rupes taas tekee mieli tota kebabbia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja niinpä.. Onneks huomenna saa taas syödä hyvällä omallatunnolla ku on valmistujaiset tiedossa! :D

      Poista
  3. hymyilisit joskus kuvis ! oot kaunis :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En vaan jotenki osaa hymyillä kuvissa, paitsi pelkissä kasvokuvissa. :D

      Poista
  4. mie tykkäsin tämmösestä postauksesta tosi paljon! oli kiva lukee ja hauska toi kissapeli :33 hihii lisää tämmösii^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit! :) Ja toi kissapeli on ihan paras! Oon ollu jo varmaan kuukauden koukussa tohon. :D

      Poista
  5. sulla on tosi ihanat hiukset! :-)

    VastaaPoista
  6. Mikä tuo kissapeli on? Haluanhaluan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton nimi on Pop Cat ja löytyy sieltä Marketplacesta ainakin Lumioissa. :)

      Poista
  7. Ihmettelin ekana et miten toi maisema näytti niin tutlta tossa kuvassa missä olit kävelemässä kouluu mut sit muistin et asut Varkaudessa:DD Ja käyt muuten varmaa samassa ruokalassa syömässä kun mä koska meilläkin oli tona päivänä tortilloja (ja myös samanlaiset tarjottimet). Mut joo tykkäsin tästä päivä kuvina postauksesta.:) Lisää tälläsiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo täällähän mä asustelen :D Ja käyn siis siinä kopiksen ruokalassa, jossa käy myös lukiolaiset ja peruskoululaiset :) Ja tuun kyllä tekemään näitä vielä lisää kun niin monet on näistä tykänny :)

      Poista
  8. Kiitos kommentista. :) Tosi kiva postaus! On kivaa nähdä, mimmoisia eri ihmisten tavalliset arkipäivät on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva kuulla että tästä on tykätty! :) Ja mustakin nää on mielenkiintosia just sen takia et näkee millasia eri ihmisten päivät on. :)

      Poista
  9. en kestä kun munkin teemua aina häiritsee hirveesti jos pelaan kännykällä illalla sängyssä :DD heittää aina jonku peiton mun päälle !

    VastaaPoista