torstai 21. maaliskuuta 2013

Meikkipostaus

Taas ois aika toteutella lukijoiden toiveita ja tällä kertaa vuorossa ois meikkipostaus. Mun piti ensin tehdä tää videolle mut en osaa muokata videoita, saatikka siirtää niitä tänne blogiin. Voisko joku ihana kertoo mulle joitain ohjelmia millä voi liittää videoita yhteen ja lisätä vaikka jonkun biisin taustalle? Oon vähän avuton näiden elektroniikkajuttujen kanssa.

Mut nyt (tylsien kuvien muodossa) sitä meikkipostausta!


Tässä on kokonaisuudessaan kaikki mun tarvitsemat meikit. Eli meikkivoide, puuteri, poskipuna, musta luomiväri, kulmakynä ja ripsari. Mun arkimeikki on tämmönen aika tavallinen enkä jaksa arkena ees oikein panostaa meikkaamiseen.


Mun kaiken meikkivoiteen ja puuterin alta paljastuu tosi huono iho. Oon käyny kaikenmaailman meikkivoiteet ja puuterit läpi eikä mikään oo ollu tarpeeks peittävää, paitsi nyt sit näiden yhdistelmä. Dream matte mousse alle ja päälle vielä tuota Lumenen meikkipuuteria.


Silmiin laitan ripsiväriä ja välillä mustaa luomiväriä. Kouluun jaksan harvemmin laittaa luomiväriä, mut ripsaria pitää olla aina (ja mielellään paljon). Tykkään näyttävistä silmistä!


Ja seuraavana piirrän kulmat.


Ja viimesenä poskipunaa, jota laitan yleensä aika vähän ettei lopputulos oo liioteltu.


Ja jotta ette unohtais miltä mä näytän, tässä ois vielä pari kuvaa lopputuloksesta. Helppo, nopee ja yksinkertanen meikki!

Jos joitain muuten kiinnostaa, voisin yrittää tehdä jonkinlaista meikki- tai hiuspostausta myös videomuodossa (jos osaan). Ja suurin osa mun meikeistä on ostettu ihan vaan Citymarketista, ripsarit ja kulmakynät hankin yleensä Saksasta halvemmalla.

Mitä tykkäsitte tästä? Toivottavasti tää oli semmonen mitä odotitte. :)

17 kommenttia:

  1. Multaki on tälläst toivottu, mutta kun mun arkimeikki on "pohjustus, irtoripset ja poskipuna" joskus saatan laittaa luomivärii jos jaksan :D

    Sul on niin kauniit silmät ah <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä, ei oo nimittäin toi munkaan arkimeikki kovin erikoinen. :D Ja kiitos paljon! ♥

      Poista
  2. sullon kyl ihana meikkityyli (: ja osaat piirtää kulmat tosi hyvin ^^

    videojutun saat tehtyä esim. Elokuva- työkalulla, jos sulla on koneella semmonen. Sitten jos haluat musiikkia siihen, sun pitää nopeuttaa videota "Muokkaa" ja laitat nopeusta enempi. Sitten jos sulla on koneella musiikkia niin valitse "Aloitus" ja sieltä "Lisää musiikkia" ja kanttii kattoa niitä kaikkia yläjuttuja,sieltä kyllä löytää helposti mitä pitää tehdä..:)
    Sitten kun video on valmis, tallenna se tietokoneelle. Sitten meet youtubeen ja painat Etusivulla lukevasta "Lataa" ja siellä sitten "Valitse ladattava video"...sitten kun video on latautunut pitkän ajan jälkeen niin mene siihen mistä voit katsoa videosi.. Paina (videon alapuolella lukee) "Jaa" ja sitten "Upota" videon kokoa voit suurentaa siitä alapuolelta.. sitten kopioit sen tekstin siitä ja linkkaat sen blogiin "HTML" sivulle mihin kohtaan haluat (:

    Toivottavasti tästä oli jotain hyötyy :D: voi kysyy lisääki

    forangelseyes.blogspot.fi ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja kiitos hirveesti noista vinkeistä! Pitää kohta yrittää kattoo oisko mulla koneella tota elokuva-työkalua, toivotaan et on. :D Saatan tulla kyselee sulta neuvoja sitku oon oikeesti muokkaamassa/lataamassa sitä videoo! :D

      Poista
  3. Googlen WeVideo ja Pixorial on kans hyviä videon tekoon jos haluaa biisin taustalle tai muuta kivaa :)
    xo,L
    http://laralizard.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkeistä! :) Pitää kokeilla noitakin vaihtoehtoja sitku päädyn sen videon tekemään. :)

      Poista
  4. vasta nyt tajusin mite kauniit silmät sulla on! :)

    VastaaPoista
  5. Heei ! Ihana tää sun blogi, oot tosi nätti ja sulla on ihan älyttömän nätit silmät ! <3 (-: sait uuden lukijan ! :) Käy tsekkaa tää mun blogi --> http://mylifebyjulianna.blogspot.fi/
    Ois tosi kiva jos liittysit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja tervetuloa seuraamaan! :) ♥ Käyn illemmalla paremmalla ajalla lueskelemassa sun blogia!

      Poista
  6. Jos haluut jotai vähä hienompaa ohjelmaa niin sony vegas pro on hyvä vaihtoehto! Aluks saattaa näyttää kauheelta sekamelskalta mutta pienen opettelun jälkeen on tosi kätevä ohjelma. :)

    Oot nätti ja sulle sopii tommone vähän vähempi silmämeikki! :)

    http://365daysonmyownwings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä! :) Onko toi ohjelma ilmanen? Mulla ei nimittäin oo rahaa mihinkään ylimääräsiin tällä hetkellä. :/ Ja kiitos paljon! Itekki oon nykyään ruvennu suosimaan enemmän luonnollisempaa meikkiä. :)

      Poista
  7. Ootpas kaunis ja ihana tää blogi muutenkin <3 Sait uuden lukijan :3

    ❤: http://sirujee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! ♥ Ja tervetuloo lukemaan mun höpötyksiä! :)

      Poista