tiistai 29. tammikuuta 2013

Tukholma osa 1

Ihan mahtava viikonloppu takana!
Me oltiin siis yks yö Tukholmassa ja pääsyy sinne lähtöön oli Asking Alexandrian keikka Tyrolissa. Oli kyllä ihan mieletön keikka ja muutenkin se koko keikkapaikka oli kivanolonen. Alkuilta meni lähinnä vaan kaljaa kitatessa ja kuunnellessa lämmittelybändejä.

Kuvia tuli otettua tosi vähän mut kai mä niistä saan ees yhden postauksen tehtyä. Kokeillaan!

Perjantain ja lauantain välisenä yönä lähdettiin ajelemaan Helsinkiin päin jo neljän jälkeen aamulla (erittäin pitkillä 1,5 tunnin yöunilla). Kaiken lisäks meillä oli molemmilla mahat ihan sekasin ja jouduttiin pysähtelemään jokaisella huoltoasemalla. Onneks kerettiin kuitenkin ajoissa lentokentälle. Ja kuvassahan näkyy mun aamupala kun käytiin nopeesti matkalla abc:lta ruokaa.

Lentokentällä oltiin erittäin virkeinä.

Lentomatka meni ihme kyllä ihan hyvin. Olin ihan paniikissa ku saatiin lentoliput ja huomattiin et meidän paikat on lentokoneen takaosassa. Oon nimittäin kuullu jostain et takana on vaarallisinta istua. :D

Lentokentältä keskustaan me tultiin bussilla ja siitä jatkettiin hotellin etsimistä kävellen karttaa apuna käyttäen. Kyllä me muutaman kerran kerettiin eksyä tossa matkalla mut onneks oli toi kartta mukana. Eksymisten jälkeen luovuttiin alkuperäisestä suunnitelmasta ja päätettiin jatkaa matkaamme jotain pääkatua kävellen.

Kebab house! Tonne oisin halunnu mennä syömään mut Teemu halus eka löytää hotellille ennenku mentiin mihinkään syömään. Muutamat mäkkäritkin houkutteli mua tossa matkan varrella.

Oli oikeestaan ihan hyvä idea kävellä hotellille et päästiin samalla näkemään vähän kaupunkiakin. Tykkäsin hirveesti Tukholman vanhoista ja kauniista rakennuksista! Harmittaa vaan ettei meillä jääny yhtään aikaa kierrellä kauppoja tai shoppailla.

Sit vihdoin ruokaa!

Seuraavaan postaukseen tulee sit kuvia keikalta ja lähtöpäivältä. Aattelin ensin et saan tehtyä näistä vähäisistä kuvista vaan yhden postauksen mut nyt jälkeenpäin katsottuna on ehkä parempi että teen toisen. Eipähän tuu mitään kilometripostausta.
Mutta siinä ois meidän puolikas päivä kuvina. Kerron enemmän keikasta sit seuraavassa postauksessa, palaillaan!

1. Vähän kiva, ku matkustelette noin paljon. Itseäni matkustamista estää lentopelko ja seuran puute. Mutta onneksi laivalla/junalla pääsee pois suomesta.

1. Mäkin olin ensin laivan kannalla mut Teemu halus välttämättä mennä lentokoneella koska se oli kuulemma helpompaa. :D Mullakin on ihan järkyttävä lentopelko, mut en oo ainakaan vielä antanu sen estää ulkomaanmatkoja. Paitsi mihinkään ulkomaalaisiin epäilyttäviin lentokoneisiin en koskaan astuis jalallakaan!

2. Oltiin kans kesällä Tukholmassa, ja toi aukio oli tosi hieno:D

1. Mustaki toi näytti kivalta! Ja suurin osa kaupoista tais olla just ton aukion lähettyvillä. :D Harmi vaan ettei keretty käydä kaupoilla ollenkaan. :(

3. Oi itekkin haluisin käydä pitkästä aikaa tukholmassa! En malta oottaa seuraavaa postausta, koska Asking Alexandria! <3

1. Mäkin haluun tonne jo takas! :D Ja Asking Alexandria oli parhautta! ♥

4. mieki haluun tukholmaan, siel asuu mun serkkutyttö ja tätiki (:: siel ois kiva shoppaillakki ^^
    hihih

lukijasi, forangelseyes.blogspot.com =)

1. Aijaa, no sithän sun on hyvä mennä käymään siellä nii ei tartte maksaa hotelliakaan. :) Mäki oisin halunnu nyt shoppailla tuolla mut ei mitenkään ois keretty. :(

5. Oot niin kaunis ! :) Toi pinkki sopii sun hiuksiin todella hyvin. Matkakuume vaan kasvaa ku lukee sun postauksia (ensin saksa ja sit tää! ) :D

1. Voi kiitos! :) Haha, mullaki on taas matkakuume! Rahatilanne on vaan sen verran huono et kesällä päästään matkailmaan seuraavan kerran. :D

6. kiva blogi sulla :)
    liityin :))

7. olipa kiva postaus ja oot huisin nätti :> !

8. Vähän kiva blogi! Sulla on ihanat silmät ja hiukset :3
    Tämmöset matkapostaukset kiinnostaa aina, ja ootte söpö pari :-)