torstai 17. tammikuuta 2013

Hiuspostaus

Mulla ei tällä hetkellä oo mitään ihmeellisempää postailtavaa joten ajattelin toteutella teidän toivomia postaustoiveita. Mulle tuli vähän aikaa sitten kommentti jossa ehdotettiin et tekisin hiuspostauksen jossa kertoisin miten hoidan hiuksiani. Ja koska mä en hiuksiani mitenkään erityisemmin hoida, ajattelin tehdä postauksen siitä mitä tuotteita mä hiuksiini käytän.


Alotetaan hiusten värjäyksestä.
Mä värjään aina hiukseni kotona noilla kaupan väreillä ja tähän mennessä paras vaihtoehto juurikasvun peittämiseen on ollu tuo kuvassa näkyvä väri. Yleensä juuri jää värjäyksestä huolimatta kellertäväks ja sillon joudun turvautumaan...


...hopeashampooseen. Color Mask on emotionista viidellätoista eurolla ja toinen on Saksasta kolmella eurolla. Molemmat on ihan hyviä, vaikka toi Saksasta ostettu on mun mielestä kyllä vähän tehokkaampaa. 
Hopeashampoon kanssa kannattaa sit olla varovainen ettei anna sen vaikuttaa liian pitkään, mulla on monesti tullu pientä violettia vivahdetta hiuksiin liian pitkän vaikutusajan takia.


Tästä on ollu mun pidennyksille hirveesti apua! Mulla on ollu aina pidennysten kanssa ongelmana et ne on liian keltaset omiin hiuksiin verrattuna. Oon tuhlannu ihan liikaa rahaa niiden vaalentamiseen ja liian vaalentamisen seurauksena oon saanu pian tilata taas uudet pidennykset niiden hamppuuntumisen takia.
No sit päätin kokeilla tätä Crazy Colorin neutralia enkä kyllä kadu yhtään ton ostamista. Tää teki myös mun omista hiuksista paljon vaaleemmat yhdellä värjäyskerralla!


Pakko myöntää et oon hiuslakan suurkuluttaja. Mulla menee keskimäärin 3 pulloo hiuslakkaa kuukaudessa. Ja kaikki tää vaan sen takia ettei hiukset hievahda tuulessa. :D


Hiusten pesu hoituu tällä. Meillä on Teemun kanssa omat pesuaineet ja shampoot, mut nyt mä oon varmaan pari kuukautta pessy hiukset salaa Teemun pesuaineella ettei tarviis ostaa omia. Toivotaan ettei Teemu päädy lukemaan tätä! :D


Kaiken tän lisäks mä vielä suoristan hiukset joka päivä.

Tästä postauksesta päätellen mä en hoida hiuksiani ollenkaan, vaan rasitan niitä entisestään. Et jos teillä on jotain ehdotuksia kuiville hiuksille niin antaa tulla vaan, ehdotuksia otetaan vastaan!

Ja loppuun vielä pientä vihjettä huomisesta värjäysoperaatiosta:


PS. Mitä tykkäätte tämmösistä postauksista?

18 kommenttia:

  1. Todella kiva postaus,miellytti ainakin mun silmää.:)

    http://neeeaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! :) Mietinkin et tämmönen postaus vois olla ihan kiva ku ite ainaki tykkään lukee muiden hiuspostauksia. :)

      Poista
  2. Kiva postaus oli :) Ja vinkki kuiville hiuksille; lopeta se vaalentaminen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tottahan tuo on. :D En vaan millään haluis luopua näistä vaaleista. Se on taas hirvee värjäysoperaatio sit jos joskus haluankin taas vaaleet. :D

      Poista
  3. Itse käytän samaa hiusväriä on ollu parasta :) mistä tuo crazy color natural on ostettu? ja paljon makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on oikeesti parasta noista kaupan hiusväreistä. :) Crazy Coloreita saa ostettua Cybershop -nimisestä liikkeestä tai tilattua niiden verkkokaupasta. Hintaa tommosella purkilla on vaan 7e, suosittelen kokeilemaan! :) Sit noissa Crazy Coloreissa on sävyinä myös silver ja platinum. Ite kokeilen seuraavaks varmaan tota silveriä. :)

      Poista
  4. Kuiviin hiuksiin oon ite käyttäny hiusöljyä, jota löytää ihan tavallisesta ruokakaupasta, toimii tosi hyvin. Sitten hopeshampoon sijasta kannattaa käyttää hopeahoitoainetta, jota voi kysellä kampaamoista! Ite ostin just sellasen ja mun mielestä se toimii paljon paremmin kun shampoo ja hiukset ei kuivu ollenkaan, päinvastoin! Lämpösuoja on tosi tehokas, kun suoristaa/kihartaa hiuksia.
    Tässä vielä linkki, ni näät millanen toi hoitoaine purkki on ! Hinta pyörii siinä 20-25 euron kiepeillä, ainakin kampaamoissa! :)
    http://eleven.se/revlon-professional-nutri-color-creme-1002-white-platinum-8723.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hirveesti hyvistä vinkeistä! :) Pitääkin käydä kyselemässä tota hoitoainetta! Lämpösuojaa mun on ollu tarkotus ostaa kasiluokalta asti mut aina se vaan jotenkin jää.. Oon aika saamaton. :D Saako tota lämpösuojaa muuten ihan tavallisista ruokakaupoista? Vai kannattaako käydä esim. emotionista tai kampaamosta? :)

      Poista
    2. Kyllä noita lämpösuojia myydään myös tavallisissa kaupoissa, mutta kyl kampaamoista saa parempilaatuisia, maksaa hiukan enemmän mut toimii paremmin :) Kiva jos näistä vinkeistä oli hyötyä :)

      Poista
    3. Ite taas en oo huomannu muuta isompaa eroa kaupan ja parturin lämpösuojissa kun tuon hinnan :D

      Ja hei, ootko aatellu kentien jonkulaista hiusnaamiota ostaa? Niitäki pitäs saada ihan tavallisesta ruokakaupasta, niit vissii käytetää tyylii se kerran viikossa :D

      Poista
    4. Joo, pitääpä käydä kattelemassa noita lämpösuojia. :) Oon vaan aina ollu hirveen ennakkoluulojen tommosia kohtaan, aattelen aina ettei ne toimi kuitenkaan. :D

      Poista
    5. Oho nyt vasta huomasin Agentin kommentin. :D Vois kyllä tosiaan kokeilla jotain hiusnaamiotakin. :) Pakko ois jotain tehä näille hiuksille ku tuntuu et nää vaan kuivuu entisestään. :(

      Poista
    6. Joku taiskin joskus antaa sulle hiusnaamion ;)

      Poista
    7. Apua oon unohtanu koko hiusnaamion, tuolla se on ollu vessan peilikaapin päällä varmaan vuoden! :D Pitääkin tänään ottaa se esille et muistan käyttää. :D

      Poista
  5. http://www.halvatlennot.fi/Lennot/flysearch.aspx?depcity=Helsinki%2C%20Suomi&destcity=Tukholma%2C%20Ruotsi&depIATA=HEL&destIATA=STO&depart=2013-1-26&return=2013-1-27&adults=1&children=0&infants=0&flway=false&flight=true&currency=FI&lang=fi

    VastaaPoista
  6. http://www.scandichotels.fi/Reservation/Select-Rate/

    VastaaPoista