keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Haaste

Haasteen säännöt:

1. Kiitä haastajaasi ja linkkaa hänet haastepostaukseesi 
2.Vastaa haastajan 10 kysymykseen 
3. Keksi 10 uutta kysymystä 
4. Haasta 10 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa 
5. Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät


Kiitokset Johannalle haasteesta!


Kysymykset minulle:

1. Osaatko olla nauramatta vaikka naurattaisikin?
- En aina, riippuu tietysti vähän tilanteesta. Jos on oikeesti pakko olla nauramatta niin sillon osaan.

2. Laita kuva suosikkikorustasi:
- Oon tosi tylsä enkä jaksa nyt millään ruveta kuvaamaan tätä, mut esimerkiks tossa bannerin kuvassa näkyy vähän tota sydänkaulakorua. Myös nominationit on aika kovassa käytössä.

3. Mitä muuttaisit kasvoistasi, mitä et? Ja miksi?
- Muuttaisin ehdottomasti mun nenän koska en tykkää siitä yhtään. Silmät ja huulet jättäisin muuttamatta.

4. Mitä kaikkea olet elämäsi aikana harrastanut?
- En mitään lenkkeilyä kummempaa...

5. Paheesi/heikkoutesi?
- Tää on aika paha. Varmaan ainakin tän elämäntapamuutoksen aikana mun pahin heikkous on ollu roskaruoka. Mut en oo ainakaan vielä sortunu.

6. Miten käytöksesi eroaa koulussa/töissä ja kotona/vapaa-ajalla? Vai muuttuuko?
- Mun käytös on oikeestaan aika samanlaista koulussa ja kotona.

7. Onko vastakkainen sukupuoli kehunut sinua? Miten?
- Montakin kertaa, tosin viimeks joskus seurustelun alkuaikoina. :D

8. Oletko mielestäsi edes vähän kaunis?
- Kyllä mä sanoisin että joo. Tietysti on niitä päiviä jolloin tekis mieli jäädä sängyn pohjalle suremaan sitä omaa rumuuttaan. Mut onneks noita päiviä on aika harvoin!

9. Montako kertaa yleensä syöt päivisin?
- Koulussa syön lämpimän ruoan ja sit kotona vaan leipää tai hedelmiä. Että periaatteessa vaan kerran semmosen kunnon aterian.

10. Mistä keksit blogisi nimen?
- Se tuli ekana mieleen. Tykkään hirveesti venäjän kielestä ja sit muistin ton tietyn lauseen.


Mun kysymykset haastetuille:

1. Jos saisit valita minkä tahansa maan, minne matkustaisit?
2. Missä maissa olet käynyt?
3. Lempiruokasi?
4. Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?
5. Mainitse neljä lempibloggaajaasi.
6. Miksi aloitit bloggaamisen?
7. Mikä on tärkein tavarasi?
8. Kolme piirrettä joista pidät itsessäsi?
9. Kolme piirrettä joista et pidä itsessäsi?
10. Paras hajuvesimerkki?

Oon tylsä ja haastan teidät kaikki. Jokainen tehköön jos haluaa. :)
PS. Ensimmäinen postaus ilman kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti