perjantai 14. joulukuuta 2012

Perjantai !



Vihdoin perjantai, onhan tätä taas viikko odotettu!
Oon tän päivän taas kuvaillu innoissani uudella kameralla ja vihdoin tää alkaa jo onnistua. Jännää miten melkein jokainen kuva onnistuu vaikka ois hämärääkin. Kyllä musta vielä valokuvaaja saadaan!




Tänään käytiin katsomassa toi Salkkarileffa ja oon varmaan ainut joka näin sanoo, mutta mun mielestä toi oli hyvä! Mulla oli aluks aikamoiset ennakkoluulot tota kohtaan kun olin kuullu monilta et toi ois huono. Eihän tota tietenkään mikskään kauhuks voi luokitella mut hauska se ainakin oli.
Suosittelen katsomaan jos tykkää yhtään seurailla salkkareita!




Loppuilta meneekin sit simpukkasuklaiden ja rentoutumisen parissa. Ihanaa et huomenna saa nukkua taas pitkään! 
Paitsi huomenna joudutaan heräämään vähän normaalia aikasemmin koska luvassa ois taas Kuopion reissu. Käydään matkus shopping centerissä ja ikeassa. Jospa tällä kertaa lähtis mukaan se kauan odotettu olkkarin pöytä.

Eipä mulla muuta, oikein hyvää viikonloppua ja palaillaan! 

8 kommenttia:

  1. Oon kans kuullu et olis huono leffa, mut ajattelin sen katsoo kumminkin! Kaunis kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä katsomassa! En sit tiiä tykkäätkö sä, mut mun mielestä se oli ainakin hyvä. :) Ja kiitos paljon! :)

      Poista
  2. katoin aluks et näytit iha BB Jonnailtä mut et sit näyttänykkää enää ku katoin tarkemmi :--)

    VastaaPoista
  3. Ihanat silmät sulla! Kiva blogi ja nätti tyttö olet:)

    http://paukesdream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mäki kävin kattoo ton salkkari leffan ja itekki tykkäsin! vaikka aika moni on sanonu, että ois huono! :o just hauska oli! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, mustaki se oli hauska! :D Ja ku oikeesti vertaa moniin muihin suomalaisiin leffoihin nii toihan on oikee menestys! :D

      Poista