sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Vähän syvällisempiä ajatuksia



Näin alkuun pahoittelen ettei tän postauksen aihe oo nyt mitään ostosten esittelyä tai iloisten kuulumisten kertomista, mutta tää on lifestyleblogi joten tääkin aihe koskee tavallaan mun elämää. En oo koskaan kirjotellu mitenkään erityisen syvällisesti tänne mut nyt haluan purkaa vähän ajatuksia.

Mulla on nyt vähän haikee olo ja pelkään et oon menettämässä mulle erittäin tärkeen henkilön, joka ilmotti alottavansa pian seurustelun.
Mun mielestä seurustelu on ihana asia mut toisaalta se ajaa joskus ihmiset erilleen. Meillä oli aikoinaan isompi porukka jonka kanssa juhlittiin, ajeltiin ja vietettiin vapaa-aikaa yhdessä. Parin ihmisen alettua seurustella meidän porukasta hävis pikkuhiljaa tosi tärkee henkilö. Vasta sen katoamisen jälkeen oon tajunnu miten paljon se on vaikuttanu kaikkeen.
Jokakesäiset festarit ja spontaanit ideat lähtee ajelemaan tuntemattomiin paikkoihin, on jääny kokonaan pois. Enää on vaan muistot jäljellä.

Tiedän kyllä omastakin kokemuksesta että seurustelun alettua vapaa-aika rajottuu aikalailla sen oman kullan kanssa olemiseen, mutta ei me silti Teemun kanssa olla unohdettu ystäviämme.
Valitettavan monissa tapauksissa niin kuitenkin käy.

Älkää siis hylätkö ystäviänne seurustelun myötä!


4 kommenttia:

  1. http://tyyliametsastamassa.indiedays.com/2012/11/18/naked-truth/

    Oot joskus kyselly postausehdotuksia, tässä yks sellanen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ehdotuksesta. :) Pitää vielä miettiä uskallanko tosiaan laittaa itestäni tänne täysin meikittömän kuvan.. Jos saan onnistuneen kuvan otettua nii mikä ettei :D

      Poista
  2. Voi toista ku pelottaa että mä katoan... <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vanhojen huonojen kokemusten perusteella ei voi muuta tehä ku pelätä et tärkeet ihmiset katoo ympäriltä. :(

      Poista