maanantai 25. kesäkuuta 2012

New hair ♥




Siinä ne nyt on, mun ihanat uudet 60 senttiset pidennykset! Toi on vähän huono kuva, mutten onnistunu saamaan hiuksia kuvaan ilman peilin käyttöä.

Odotin koko työpäivän et pääsen kotiin kattomaan postit ja siellähän se saapumisilmotus sit olikin! Olin kyllä tosi ilonen ja sit lähettiinkin samantien käymään postissa. Teemu oli tilannu muutaman pelin niin sekin sit sai samalla reissulla ne haettua.

Mä en jaksais yhtään käydä töissä. Vaikka siellä onkin tosi rentoo mut jotenkin innostus on ihan lopahtanu. Mut onneks enää muutama päivä ja sit alkaa mun kauan odottama kesäloma! :) Vaikka mä kyllä tiedän etten tyydy siihenkään. Nyt mä valitan väsymystä ja sitä etten jaksa käydä töissä, mut lomalla mä sit vuorostaan valitan tylsyyttä. Miksei mihinkään voi ikinä olla tyytyväinen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti